wtorek, 10 lutego 2015

Dzisiaj jest początek


Witam wszystkich serdecznie.
Dzisiaj zostało opublikowane moje pierwsze w języku polskim opowiadanie (l
ink do publikacji w More Maiorum) :
http://issuu.com/alanjakman/docs/moremaiorum_luty_2015_2_?e=9504526/11362984                                                   
Od dzisiaj więc zaczynam prowadzić błoga pod tytułem "Nie moja Ojczyzna". Będzie to,  przede wszystkim, zbiór wspomnień rodzinnych, ale też dzienników z podróży. Kilka słów o mnie:
Nazywam się Olga. Jestem studentką Wyższej Szkoły Filologicznej we Wrocławiu. Zaczęłam się uczyć polskiego w roku 2013, kiedy po raz pierwszy przyjechałam do Warszawy. Wcześniej miałam publikacje w języku rosyjskim, głównie wierszy. Polski jest językiem moich pradziadków, których nigdy nie poznałam. Obecnie chciałabym udokumentować wspomnienia rodzinne, tę mała wiedzę, którą posiadam. Może uda się poznać polskich potomków naszego Rodu. Ale to, czego naprawdę pragnę, jest odzyskanie spokoju wewnętrznego. Wiem, że za dużo jestem winna temu krajowi i tej ziemi.  

Życzę miłej lektury, będę wdzięczna za każdy komentarz czy pytanie.
O.Diacova-Sosnowska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz